Wednesday, November 7, 2012

No Theme



Hari aku tak tau lah nak tulis tajuk apa. Tak dak yang special pon. Aku selalu tengok blog orang lain. Lepas tu teringin nak update. Tapi, idea tak dak nak mencurah-curah. S, yang ni je la yang mampu aku buat. 

BY the way,  i am wearing tofu mask right now. SO COLD AND CALM ! huhu. But, when it dah 'cekang' , muka aku rasa seperti ditarik2. hoho. scared! Tapi, never mind.. i'm still alive. huhu.. Ha.. ni lah yang aku kata tadi. Memang idea tak dak. So, main hentam ja apa aku nak tulis. Right now, i'm sitting in front of my lappy, typing what i want to type. listening instrumental songs.. Hurm, my life is bored ! 

Furthermore, i have learnt English just now. It was wonderful I wish i could be an expert student in English. Amiinn.. Hopefully.. 



 

Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :