Friday, November 9, 2012

Little Chubby, PLEASE..


Olla Solamiooo.. *bahasa pa ni?* Aku baru balik dari beli barang. Terasa nak keluaq rumah. So, lepas Solat Asar, aku keluar terus. Aku keluaq naik motor. Huhuhu.. angin berderu masuk dalam liang roma. Hakhak! Say hello to mak cik, say hello to uncle, say mooooooo to lembu. Aku nampak macam - macam tadi. Lembu, kambing and ada jugak orang tengah dok akad nikah. Kebetulan aku lalu sebelah masjid tadi. Aku pon perlahan kan motor. Saja nak busybody sikit. "Aku terima nikahnya Nur Aiman Binti Mahamud Pauzi dengan mas kahwinnya seluruh harta kekayaan saya" eheh! sikit lagi nak nak langgar tembok masjid. OKAY, saya tadi agak perah santan tak kena tempat. Arrggh! malas nak ambik tahu, esok aku pi kenduri dia jugak. Sampai kat tempat destinasi yang ditujui. Beli topup kat Tok. I'm kinda being generous if tok asked me to buy topup. hakhak. Selalunya dapat habuan. Tapi hari ni nasib tak menyebelahi aku. *okay, ketidakjujuran nampak di situ.* Ampun tok,. Aku nampak buddy aku. Dia macam tak layan ja. It's okay. malas lah aku nak ambik tahu pasal pa. And i realized i didn't make any mistake. Boooooo... *bunyi hantu* haha.. Then, aku terus melanggar lampu isyarat merah. Lantak ! hahaha.. Orang tengok aku pelik. 
nak tau kenapa orang tengok aku pelik sebab "aku tak pakai topi keledar, langgar lampu merah. hahaah!" aku jahat sebentar tadi. huahaha.. 

Then, akku bawak motor tu dengan selamba badak air. Aku pon lalu depan balai polis. Aku berjiwa kental. Takdak apa yang berlaku pon. hahahah... Okay, aku terus beli barang yang aku nak. Aku beli susu segar Dutch Lady full cream. ingat sedap la sebab full cream. Sampai-sampai rumah terus bukak, and minum, MAK DATUK ! tak sedap langsung. hukhukhuk. Alangkah indah nya kalau beli perisa chocolate. Tup tup, baru aku ingat yang aku nak kena beli susu segar sebab nak membesar dengan cepat. Ko tau jahhh, aku ni kurus keding tahap cipan doough !. hurm.. dah lama aku nak tembam sikit. Orang cakap kalau kurus sangat nanti nampak tak sihat. OhhhhMMaaaayynn.. aku ni sihat lahh.. So, taknak orang cakap aku ni keding, so aku pon search google. Dia cakap kalau nak tambah berat badan minum susu banyak2 (?). tapi betul, right.. So, hope sangat berat badan aku meningkat sebelum cuti berakhir. Aminn~


adios amigo~









Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :