Sunday, October 28, 2012

did i smell the scent of my dorm ?

We are never ever getting back together ! huhuhu, hearing taylor's new song. aku baru lepas baca blog Fatin Liyana. Blog dia memag gempak lah. aku baca from the beginning. heheh.. tapi, aku tak baca sangat. just tengok gambar jee.. DIA SANGAT ZOMEELLLLL... aku suka dia since tahun lepas. actually aku kenal dia 2 tahun lepas. tu pun lepas aku follow blog dia. Fatin Liyana ni sangat famous. So, dulu2 aku teringin nak jadi macam dia tapi, buat apa nak meniru seseorang, kan? IM PROUD OF MYSELF. heeeeeeeeeeeee
Esok dah nak balik asrama. BORED! so, lusa aku ada exam. memang balik ni bukak buku pun sat ja. memang berat lah bg dulu. better takyah bawak balik buku kalau takmau baca. hhaish, inilah aiman ! suka buat kerja last minute. 


PROUD TO BE MYSELF =0

will say good bye to my motherland !






Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :