Thursday, October 25, 2012

A Thousand Of Love


This afternoon. Aku dengan kakak aku keluar Alor Setar. Best nya. Ingatkan tak boleh keluar macam selalu. Tapi, Alhamdulillah, Allah bagi peluang boleh keluar dengan kakak aku. actually, aku nak cari hadiah. tak dak yang menarik. So, terpadam lah memori nak beli hadiah. Aku pon masuk la Popular. nak cari buku and kebetulan jugak akak aku dalam Popular. Beli barang dia. Time nak bayar tu, dia suruh aku stay kat di luar. Dia pon cakap kat aku pi la tengok jam2 yang ada kat situ. Dia tahu aku nak beli jam sebab sekarang ni aku tak dak jam. Ada pon yang cikai. Lagipun, aku adalah seorang prefect. Jam perlu bersama aku untuk aku jalankan tugas aku sebagai pengawas.  Then, aku tertarik lah dengan satu jam nie. So elegant ! aku nak beli pon mahal. So, terpadam lah niat aku. Then, kak aku mai kat aku, dia tanya jam tu berapa dan dia terus bayar jam tu untuk aku. SERIOUSLY !!! I startled !!! aku ingat dia main-main ja kata nak beli jam kat aku. Tapi, dia cakap memang patut pon dia beli jam tu kat Alor Setar. Dia cakap kat sana mahal nak mampoouussll.. Even so dia cakap kat sini murah, bagi aku ni lah JAM YANG PALING MAHAL YANG PERNAH AKU DAPAT DALAM HIDUP AKU SELAMA 16 TAHUN NI. Seriously !! Aku memang terkejut tadi. Hanya Allah saja yang tahu perasaan aku time tu. 




ADIBAH ! aku sayang hang !!!!!



A BOUQUET OF LOVE TO YOU, SIS !!

Muka excited nak pi Pekan Aloq Staq. weeeeeeeeee... =)










Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :