Friday, June 8, 2012

it's time to say good bye.. sobsobsob




haiii, hewy, hoihoihoi.. well, this day is may last day at my castle. And also my last entry for this month. 2 weeks i had finished my school holiday. Yeah, it's really a short time.. *my opinion la*.. I think this holidays was so amazing and and fantastic..Tapi, aku tak tau la perasaan korang, maybe ada gembira, sedih, marah and more... Bagi aku, sad, happy, nervous dah jadi sebati dah dengan aku sebab biasalah, budak dok kat asrama la. Mesti benci kalau nak balik asrama. Jadual padat. Tak dak mak ayah. Kadang-kadang barang keperluan takdak macam selalu ada kat rumah *perkara ni selalu terjadi pada aku*. Kadang-kadang, ada jugak rasa nak keluar dari asrama tu. Tapi, ingat jugak mak ayah aku dah bagi duit kat sekolah bagi menampung aku kat sekolah tu.. Dulu, waktu bulan satu dulu, aku lah orang yang malas nak turun DM (dewan makan) sebab aku rasa kenyang sangat. Tapi, last last aku motivate balik diri aku. Mak ayah aku bagi duit kat pakcik DM tu untuk aku makan. Aku pulak buat kepala takmau makan. Membazir ja duit tu kalau aku  tak makan. Sambil aku teringat, sambil tu air mata keluar.. weh weh weh, aku menyesal. Lepas tu, aku lah orang yang sangat rajin pi DM sekarang nie. Huahahahha.. FYI, aku dah agak tembam 'sikit'. 

Don't worry, next holiday masih ada kan?? Okey, let's countdown together. hahha.. Actually, kalau cuti ke apa ka, aku suka countdown.,.. hahha.. So, i really appreciate to you guys coz you always visit my blog, even my blog is pretty damn bored ! it's all right, my dream is i want to be a good blogger like Fatin Liyana, doctor to-be.. =) And, pray to me that i will post entry again to next holiday.. thank you ~
i serve you with my photos.. hope you guys enjoyed it.. =)

Okay, that is too obvious.. aku memang takmau balik asrama.. 

 countdown the next holiday
Good bye, royal stalker ~




Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :