Saturday, June 2, 2012

Hew Hew ..

hellos peepos, heheh.. actually, aku tak tau nak tulis apa.. main belasah ja apa yang nak tulis.. hoi oi.. alhamdulillah, hari ini aku berjaya buat satu lagi blog untukn  kawan aku.. heheheh.. lawa ka tak lawa ka, tu belakang kira... asalkan aku siap buat kerja aku.. hehehhe.. okay, i'm mad.. 

Will wandering with my sister tomorrow...

huhuhu, well, since i stay at hostel, it's not easy to get KFC, right? so, aku tengah mengidam KFC... so, kakak aku ajak aku keluar. dia pon nak beli barang. same like me, aku pon nak beli barang. So, it one way lah kan.. actually, aku dok asrama pon bukan nya selalu outing.. membuta ja dalam dormm.. hikhik.. tak la selalu, kadang2 terlepas kat dorm sebelah. sembang tak ingat dorm, kadang-kadang, baca buku.. student lahh katakan. 

Blogging Bila Cuti PANJANG ja..

uhuk ! well, sekarang nie aku nak balik Kedah pon memang boleh kira la berapa kali aku balik Kedah.. Klau weekend holiday pon, aku balik Simpang, Taiping.. *rumah pak lang aku.. nak update pon tak dak masa..kadang-kadang banyak kerja sekolah... so, there's no time to update lah kan.. sometimes too, terasa jugak yang blog aku nieh dah berhabuk dan bersawang sekian alam.. memang pink pon dah jadi pink pudar.. pernah jugak terfikir nak renovate balik blog aq.. nak tukar tu la, ni la.. tapi, tak menjadi, cos sifat kemalasan aku merebak dengan cepat. That's why blog aku nampak cam agak lusuh lagi luntur.. 
okey la,, nanti bila aku ada masa, insya Allah, aku update even blog aku nie bukan hot stuff.. OKEY !  Touching ja lebihh..


hope you guys will visit my site again. and do follow la.. i know my entry not fantastic like the other best blogger.. but, i still proud of my self.. praise your self !! hampa nak tau, kadang-kadang aku bangga bila online visitor aku lebih dari satu visitor, that's mean ada orang jenguk blog aku.. hahaha, padahal, orang len yang suatu ketika ada 100 orang jenguk blog dia dalam satu masa tak plak kecoh macam aku.. 
alahai, give any space for me to proud of my self.. 
*okay, i admit that i was too babble..  peace yaww..




Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :