Monday, July 18, 2011

LU PIKIR LA SENDIRI...

Assalamua'laikum..

wooooo........ tau arr aku ni tak lawa cam ko, tak pandai cam ko dan tak de special one cam ko. senang2 ko lanyak aku jewp! ko ingat aku boleh sabar ngn manner ko ke? please arr weh! pujuk rayu ko tu dah spoiled! aku dah malas la nak layan ko.. 

BILA KO SUSAH, KO CARI AKU, BILA KO SENANG, TAK PULAK DATANG CARI AKU!

weh, aku dah tak larat da weh... jangan arr layan aku cam sampah. aku tau arr ko tu semua orang sayang. aku pon ade feeling gak! ingat aku ni robot ke? agak2 la weh.. 
NAK cakap biar berlapis. ni main terjah jer. pa hal ko nei? tak puas ati per dengan aku. dah lama aku pendam, tunggu masa je. kalau tak aku tak nak tulis entry pasal ko, tapi aku dah tak larat nak layan kerenah ko yang tak serupa bikin. aku sayang kat ko tapi ko pernah ke sayang kat aku? bila ko nak berubah pun aku tak tau. tolong arr ubah perangai ko tu. tau arr ko nak tarik perhatian orang lain, tapi biar arr yang ada kena-mengena dengan diri ko. ni yang tak de kena mengena pon dia nak rembat. pa hal? ish! rimas aku weh. 
argh! sudah arr, aku pon dah malas nak ceta pasal ko... apa2 pon, aku doakan ko berubah. sekian..

p/s- actually, i'm angry at someone...... aigooo..AKU sayang kat semua kawan aku... cuma, please appreciate me as your friend...

ADIOS~


Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :