Friday, November 18, 2011

Contest Blog Simple But Awesome





Awesome! ni first time saya menyertai contest kat blog.. fuh! Selalu nye, kalau tgok contest2 kat blog ni, banyak yang complicated.. huhu... tapi, tetiba sya tertengok dan terpanggil untuk menyertai contest ni.. seriously, apabila sya melihat blog Nurul Hanani.. satu je perkataan yang keluar dari mulut sya.. iaitu Wow!! cantik sangat blog Hanani... cantik dan simple... soo sweet... 

kalau korang nak join, ini lah syarat2 nye..

first, korang kena  Like Banana Shop

.... a MALAYSIAN blogger
.... mesti ADA blog
.... follow blog HANANI ( x wajib)
.... buat SATU ENTRY tentang contest nie dan letak BANNERcontest tu sekali
.... tag rakan blogger ( tak wajib)
.... paste link entry di ruang komen hanani

TARIKH TUTUP

13.12.2011

................... Special present??.................
hadiah contest blog simple but awesome

Hadiah yang lumayan! ada kamera, shawl, necklace.. topup pon ada.. serius lumayan... actually, saya suka kumpul shawl.. hahaha... xdapat camera pon, dapat shawl pon dah kira okey la.. =) 

Saya harap saya dapat memenangi contest nie... Insya-Allah.. 

saya tag..
.... Kyumie  ...




             

Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :