Friday, August 17, 2012

This DAWN


Anyeong ! i'm not so good in this morning. I had black circle around my eyes. bravo ! so, i'm gonna turning to vampire pulak . Okey, pause that right there. Semalam  kau, aku tidoq lambat baq hang. Bicara Hati punya cerita, mata pon celik . FYI, aku in process tengah baca novel BICARA HATI. tapi, novel tu macam lambat. Aku search bicara hati punya cerita. DONE ! jumpa. aku baru tengok episod 2. Macam best. Ini semua gara-gara kakak aku yang pernah ajak aku tengok cerita ni. Tapi dulu, aku ni hipokrit sikit. Mana layan cerita orang melayu. Hat Barat semua aku tau. Memang bukan anak jati Melayu yang asli ! memang aku ni suka cerita English sebab with that way, i will improve my english lesson laa... Tapi, terasa jugak nak tengok cerita melayu. Kalau taksub sangat dengan English's movies,  NAYA aku kena halau dari Malaysia sebab tak sokong industri hiburan Malaysia. Aku pon tengok lah dengan rela hati aku. 

Sahur tadi.
hehe. mak yang gerak aku tadi. kalau tak, sampai ke sahur esok aku tak bangun. Biasa lah, budak dok asrama, jadual padat. bangun sahur 4.30 pgi beb ! actually, kawan aku yang gerakkan aku. Sahur ni memang best . 

sahur tadi. aku dah tembam sekarang. Kat pipi ja. 


esok last puasa. Ya Allah, tak sanggup nak lepaskan bulan yang mulia ni berlalu  mcam tu saja !



Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :