Thursday, August 16, 2012

Eid Again !


Assalamualaikum peeps, Alhamdulillah, semalam aku selamat sampai ke Alor Setar. Bahagianya dapat bersama dengan keluarga tercinta! Sebenarnya, diri ini memang tergila-gila nak update blog. Tapi, tak tau nak tulis apa. So, harap2 apa yang aku nak corettkan ni, hampa semua terima lah ye. Aku nie bukannnya novelis yang tersohor macam Damya Hanna, yang boleh buat berpuluh-puluh novel cinta. Karangan BM pon tak lepas. Okey, back to the story. lagi 2 hari kita umat Islam akan menyambut hari yang paling mulia. So, orang di sini nak mintak maaf banyak-banyak kalau ada buat salah dengan hampa. Nobody's perfect. Everybody made a mistake. Aku pon nak mintak maaf la kalau ada buat entry yang gedik2 ka, yang buat hampa sakit hati waktu hampa baca entry kat dalam blog pink nie. HARAP MAAFKAN LAH YE! 

Apa yang aku nak buat sempena menyambut Aidilfitri ni??

1. Kemas bilik !
perghhh ! bilik aku dah semak macam sarang tikus. perlu kemas secepat mungkin sebelum ketibaan kakak2 aku yang dua orang tu. Kalau depa balik , lagi bertambah semak bilik aku !

2. Want to bake something ?
errmm, actually dalam perancangan nak buat kek. tapi tak tau nak buat kek apa. my mom prefer me to do the batik cake. But, i want to bake a Tiramisu cake. dizzy !

3. Nak pi Bazar Ramadhan.
petang nie nak pi bazar lah. lama tak pi bazar kat Langgar ni. Rindunya..


Harap2 semua yang aku wish kat atas tu termakbul lah yaahh..  
Aminnn..




Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :