Tuesday, February 22, 2011

welcome wajah baru, Tata untuk sementara ( ade exam) hahaha

huargh!!! Assalamualaikum~ lama tak buka blog.. dah ade sesawang kot? hehehe... Ari ni saya nak cerita tentang di ambang Esok~

* KENA SUNTIK...
Esok, bertarikh 23 Februari 2011.. Semua student Form 3 SMK Langgar akan dikenakan suntikan free yang lagi pedih.. hahahaha.... memang fobia la klu nak kena suntik.. kekadang byk student nak escape.. Ikut kan saya, saya pun nak escape... hahahaha... tapi ini untuk kesihatan... suntikan yang bakal mnjadi trauma kami semua ini nama dia saya tak tahun tapi suntikan yang dapat prevent kita daripada penyakit kancing gigi. *KOT*
hahahaha... saya pun tak berapa ambil tahu.. asal kena suntik sudah... hohoho...
~ Ramai orang kata yang suntik ni rasanya macam  kena gigit semut.. Ala.. waktu saya kecik2 dulu... mak saya pun cakap macam tu...
~ ada segelintir berkata yang suntik ni best... Yeke?

$ Tapi bagi saya suntik neh, buat saya pedih yang amat... Dulu waktu Standard 6, kena suntik Rubella...  Suntikan Rubella ni untuk gurl sahaja... waktu nak kena suntik tu, memang agak shiver... hahaha... tetapi Nurse yang nak suntik tu comel.. tak rasa sakit... Saya tengok wajah nurse yang cute tu.. tak la rasa pedih sangat.. Minta2 la esok nurse yang cumil2 belaka... baru la hilang rasa gementar.. hehehehe...
Okey, sampai di sini sahaja Cerita yang saya nk habaq mai... hahaha... Till then, Wasalam..

p/s  Kepada semua student 3 Bestari 2011, jangan cuba escape plak.. =)
Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :