Sunday, February 6, 2011

Uptown Gulz

Ahahahaha.... yesterday.. Saya keluar dengan Kakak saya n her frenz... * her frenz was so jovial* Diorang nak bli barang untuk balik Asrama nnti.. So... supaya saya tak ketinggalan, saya pun ikut la mereka keluar town..
* PEKAN ALOR STAR * first skali, kami pegi Pacific.. ala, depa nak tengok baju la itu la ini la... saya just ikot je.. hehehehe.... Then kitorng pegi City Plaza.. erm.. kat sini la Teen suka hangout ngn kengkawan...
klu pi kat situ tak sah klu tak jmpa dengan kengkawan kat skul... msuk Popular, ala... ternampak novel The Vampire Diaries la... argh!! nasib baik boleh tahan nafsu.. ekekee....=) then terjumpa novel Ain Maisarah... theme dia : PERANG RUMAH SUKAN. Tapi saya sedang mencari novel belia yang berjudul
NASYID VS KOIR.. Saya memang suka dengan Novel remaja yang beliau create... klu nk tahu lebih lanjut.
tekan kat sebelah ni http:// ainmaisarah.blogspot.com/
So.. berjlan mencari barang yang dicari.. akhirnya dah ketemu.. jeng-jeng3.. hehehe


okey, ni la yang saya sempat beli... hehehehe






inner yang sempat beli... satu warna merah muda n satu warna biru muda

Hehehe.... Itu saje ceta saya yang dapat dicoretkan semasa pergi Shopping di Pekan Alor Stuck
.. semoga ketemu lagi.... Assalamualaikum... =)
Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :