Tuesday, December 10, 2013

Anyeong Haseyo Chinguuuu

Ya Allah, blog sapa niee? dah BERHABUK,BERSAWANG,BERSEPAH, dan BERHANTU !! ahahaha, actually, aku baru saja menamatkan peperiksaan SPM. hihihik. Alhamdulillah, selesai dan tamat proses and status aku sebagai pelajar sekolah, Actually, i is sad because after this no more school. ohh sad, and right now, i still don't know what im going to do. Nak ambik lesen? my parents already gave me a green light. But i don't know when. huhuhu. i asked my dad, 
Me : Dad, how much to take a license ?
Dad : well, about RM800
Me : 0_O

It's true? kalau macam tu lambak lagi lah aku nak dapat lesen kereta kalau sebegini rupa. hahaha..

Sebenornyer, aku pon tak terpikir nak update. sebab apa? sebab aku ni memang pemalas sejak kebelakangan ni. bangun pon lambat. Astaghfirullah ! nasib baik perempuan ni istimewa. haha. dan tak terpikir nak tukaq suasana dalamm blog ni. Dulu blog ni penuh dengan warna PINK. PINK??? sebenarnya, aku ni bukan peminat tegar pink, tapi pink ni macam lembut. so, i picked PINK. and now, aku dah tergila-gila, tersasau-sasau dengan warna PURPLE. so, i need to transform my blog. annndddd.. tttaaaadddaaa.... It's still simple. but attractive .. right, right, RIGHT?? just tell me its right, even though by force. huuhuu,.

Nak kongsi cerita sikit laa, aku baru lepas tengok filem hindustan .. 


ehekss ! best tahap gaban, dewa cipan lah filem ni. sedaq tak sedaq air mata bercucuran.. hahah. tak payah kot aku nak elaborate balik cerita ni. mesti hampa dah tgok cerita ni brjuta-juta kali annn.. hahaha.. So, untuk mengisi masa yang terluang aku dan adik aku, so, apa lagi .. layan arr cerita hindustan ni. adik aku hipokrit! ckap aku nangis , padahal dia pon nangis ! hahahahha.. gotcha hadi ! 

ahhhhh !! Shah Rukh Khan sangat hensem dalam ceta ni.. i loike himm !! huhuhuu.. tapi, sekarang dia dah tua.. tua - tua pon tetap maintain kekacakan dia. hihiihi.. 

TERINGAT KISAH LAMA?? no laaaa... malas nak layan perasaan yang datang. biar ia pergi dengan sendiri.






Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :