Thursday, September 1, 2011

1.08 AM.. Mataku masih segar ~

Assalamualaikum...

Actually, entry ni just a simple and tak bnyak songeh sangat la yeh... selalu nya saya merepek tak dak cerita. Okey, pada malam nie.. malam plak.. pada pagi ini.. saya tak tahu kenapa mata saya tak nak tutup. aish! maybe, this is the last time i pegang lovely lappy ni.. Mak oih! exam da lagi sebulan yop! soooo, saya nak minta sesangat sesiapa yang mengenali saya, harap maafkanlah kesilapan saya yang pernah saya lakukan selama ini.. hurm.... nanti, phone, lappy, tv,radio dan semua bahan hiburan akan dilupakan seketika * ei yer ker???? * hurm.. perhaps... kuikuikuikuikui.... harap2 korang semua yang masih student, yang bakal menduduki exam macam saya, perbanyakkanlah dengan amalan sunat dan tak tinggal yang wajib dan juga memperbnyakkan doa agar kita mendapat kejayaan di dunia dn di akhirat........ insyaAllah....





Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :