Thursday, August 18, 2011

10.10 P.M.

Assalamualaikum...


ONE SENTENCE THAT I WANT TO YELL NOW!!

I HATE YOU VERY MUCH!!!!!

korang nak tahu apsal aku tengah bengang tahap CIPAN nie? ade la budak nie... budak yang selalu buat aku sedih, marah, menjerit sampai dengar satu kampung *kat budak tu*, aku merajuk.. i have the reason hy i acting like that! .. hurm.. korang bayang, i dah la bukak lappy, tapi tak bubuh bateri. dah memang dari dulu aku selalu buang bateri. malas nak cas.. hehe! okey2, back to the story, dia panggil aku, dy masuk bilik aku, denagn tidak mengetuk pintu, masuk main menerjah.. ADE SOPAN X? dia panggil aku berulang kali, actually, aku tau mesti ada maksud tersurat dan tersirat kenapa budak tu panggil aku. then, i ignored him.. blablabla... ADAKAH PATUT dia tutup suis lappy aku? woi, bahang aku tadi,.. menjerit bagaikan halilintar *hiperbola atau metafora? dizzy!*  then, aku pon marah2, then, aku tutup pintu macam orang gila  . then, Aku tersangat geram dan bahang giler kat dia,.. aku pon bukak balik lappy aku.. Then, aku terus bukak lagu ALHAMDULILLAH by MAHER ZAIN... aku kembali normal. ALHAMDULILLAH,... all praises to Allah. 

Apabila aku marah, satu rumah diam ~

Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :