Saturday, January 29, 2011

Update Kejap!

allo~ lame x hapdet.. hehehe.. sorry xde masa... Taun ni PMR so i have to strive veryyy hard!!! hahaha...ni kejap je buka.. saya nak update and tukar picture... belum terlambat lagi kot nak ucap " Happy New Year"...
Ari Jumaat depan xde tuition.. so nak kena buat byk keje... Sekarang ni pon sibuk dengan urusan study group di skolah.. x boleh balik awal larh... kena pegi skul dengan frez Nora.. *hahaha... dy baru sambut bufday.. happy belated bufday dear frez*.. Kengkawan pun sedang mencari bahan nak study. Saya nak kena pergi City Point, Alor Setar coz nak beli bahan rujukan PMR... and ade terlintas nak beli Soalan ramalan PMR.. Esok skul lagi. Skolah saya xambil cuti.. Ari ni pun merentas desa.. Sangat tersangat teramat PENAT.. hahahaha.... Tadi ade incident.. melibatkan seorang gurlz and boy... it happened in front me... Shocked giler... Boy tu dye bleh buat xtahu... ape daa... both of them are Blue`s Team.. My team too.. kena potong markah... ape la.. sebab sorang tu dah kena potong markah..TAK! bukan sorang saje, ada banyak lagik... ada yang jadi peronda yang tak terlantik... most of them are Blue`s Team.... sangat geram.. Okey lah... nnti kalau ada mase.. boleh la saya update.. and baca cerita saya yang latest..

till then,
IMIEY
Thanks For Reading. You Are Awesome

No comments :